מאמרים וטיפים

כל מה שאתה צריך לדעת

ספורט בימי קורונה :

ספורט בימי קורונה :

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

הקורונה הגיע לעולם ברוח סערה ותוך זמן קצר שינתה את חיינו בכלל ואת הרגלי הכושר הספורט והתזונה בפרט.

חדרי הכושר – נסגרו

חוגי הספורט השונים – נסגרו

בריכות השחיה – נסגרו 

חוגים למיניהם – נסגרו

חדרי סטודיו – נסגרו

 

איך בכל זאת אפשר לשמור על הגוף בימי קורונה ומהבית?

הדבר החשוב ביותר להבין הוא  לאיזה ספורט אתם הכי מתחברים, מאיזה סוג ספורט אתם נהנים, ולנסות להתמיד (על אף שקשה)

ולבצע 2-3 אימונים בשבוע.

במאמר זה נעבור על מספר סוגי אימונים שאפשר לבצע בבית:

 

שק איגרוף עומד- אימון אירובי וחיזוק שרירים:

שק אגרוף - דגש על אגרוף בנקודות פגיעה

שק אגרוף – דגש על אגרוף בנקודות פגיעה

אימון בשק אגרוף – מחטב, מחזק משפר קורדינציה ובעיקר משחרר ומרגיע. זה בדיוק מה שאנו צריכים בסיר הלחץ שהוא השהות הארוכה בבתים.

אימון טוב בשק איגרוף נע בין 10-30 דקות ושורף כ 500-2000 קלוריות. זוהי ללא ספק אחת מהדרכים היעילות לפרוק מתח ולהזיז את הגוף, והכל מהבית!!

 

לאימונים בשק איגרוף ישנם יתרונות רבים נוספים, לפרטים נוספים לחצו על הקישור:

שק איגרוף עומד – מסיבי במיוחד !

 

 

 

 

 

 

עמוד לריקוד – מדהים לשריפת קלוריות ושחרור הגוף:

עמוד לריקוד בנוי וכל חלקיו

עמוד לריקוד בנוי וכל חלקיו

“אמא הוא הרביץ לי”, “אמא הוא אכל לי”, “אמא הוא לקח לי”, “דיייייי אמא משעמם לי!!”

זו המציאות החדשה של מאות אלפי אימהות ברחבי ישראל.

עד שיש לך כמה דקות לעצמך ואת רוצה להזיז קצת את הגוף, להשתחרר ולהירגע – גם מכוני הכושר וחדרי הסטודיו סגורים. זו בדיוק הסיבה שנשים רבות רכשו לעצמן עמוד ספורט לריקוד!

 

למה ריקוד על עמוד הוא ספורט מושלם לתקופת הקורונה?

1- קודם כל כי זה כיף! נשים רבות מדווחות על תחושה של העצמה נשית ושחרור וזה בדיוק מה שאתן צריכות בקורונה!

2- ריקוד על עמוד זה ספורט מאתגר, קשה, ומחטב מאוד – הוא מחזק את פלג הגוף העליון, משפר את הקואורדינציה, את הגמישות, ומחזק מאוד את שרירי הבטן והליבה.

3- על עמוד לריקוד ניתן לעשות מאות תרגילים שונים בדרגות קושי שונות – ממש חדר כושר שלם במכשיר אחד – והכל מהבית!

לאימון על עמוד לריקוד ישנם יתרונות רבים נוספים, לפרטים נוספים לחצו על הקישור:

עמוד לריקוד מקצועי 45 מ”מ – מסתובב וסטטי

 

מתח מקבילים בטן + ספסל – אימון מושלם לתיחזוק מסת השריר:

מכשיר מתח מקבילים ספסל - מידות המכשיר

מכשיר מתח מקבילים ספסל – מידות המכשיר

חדרי הכושר נסגרו, הילדים מתרוצצים כל היום בבית ואתה רואה שמסת השרירים שעבדת עליה כל כך קשה הולכת ומדלדלת?

מכשיר המתח מקבילים, בטן וספסל הוא המכשיר שיציל אותך!

 

המכשיר מאפשר לעשות מאות תרגילים ולשמור על מסת השריר הגבוהה, דוגמא לתרגילים:

  • עליות מתח (רגיל, רחב וצר) לעבודה על יד קדמית והגב.
  • תרגול מקבילים לעבודה על יד אחורית וחזה.
  • בטן- עשרות תרגילים שונים לשמירת מסת השריר וחיזוק שרירי הבטן.
  • שכיבות סמיכה – תרגיל המחזק את שרירי החזה והיד האחורית.
  • עליות כוח – משפר קורדינציה ומחזק את כלל שרירי הגוף.
  • עבודה על שרירי החזה והכתפיים בספסל המשקולות.

 

ניתן לבצע עוד עשרות תרגילים שונים ומגוונים לכלל חלקי הגוף במכשיר המתח מקבילים שלנו – לפרטים נוספים לחצו על הקישור:

מתח מקבילים בטן + ספסל משקולות

 

מכשיר ספורט – ספת משקולות / ספת לחיצה

ספת כושר כולל מוט משקולות

ספת כושר כולל מוט משקולות

מתגעגעים לחדר הכושר? מתגעגעים לתחושה של לחיצת חזה, עבודה על יד קדמית או עבודה על שרירי הרגלים?

אם כן – ספת המשקולות שלנו היא הפתרון המושלם עבורכם!

 

ספת המשקולות שלנו היא חדר כושר שלם במכשיר אחד! על ספת המשקולות אפשר לעשות עשרות תרגילים שונים כגון:

  • עבודה רחבה על יד קדמית עם כרית מותאמת.
  • עבודה רחבה על שרירי החזה, חזה עליון, חזה תחתון, חזה מרכזי וכו’.
  • עבודה רחבה על שרירי הכתפיים.
  • -עבודה על שרירי הרגליים, סקוואטים, לאנצ’ים וכו’.

 

ספת המשקולות שלנו היא שילוב של מספר מכשירים מרכזיים מחדר הכושר לתוך מוצר אחד וביתי!

ניתן לבצע עוד עשרות תרגילים שונים ומגוונים לכל חלקי הגוף בספת משקולות / ספת לחיצה שלנו – לפרטים נוספים לחצו על הקישור:

ספת כושר – ספת משקולות אולימפית

 

מיטת היפוך ומתיחה- מגיע לכם 10 דקות של רוגע!

מיטת היפוך - תמונה מזוית

מיטת היפוך – תמונה מזוית

כולנו מבינים שהמציאות החדשה שהקורונה הכתיבה לנו יוצרת מתח רב בבתים – בעיקר במשפחות עם ילדים צעירים. ההורים ממשיכים לעבוד מהבית, וגם מטפלים במשרה מלאה בילדיהם. מציאות זו לא מאפשרת לנו לקבל זמן אישי עם עצמנו.

מיטת ההיפוך באה לשחרר את הלחץ, למתוח את הגוף, לשחרר את השרירים ולמעשה לתת 10 דקות של חופש ושחרור משגרת הקורונה המתישה. 

 

למיטת ההיפוך יתרונות רבים כגון:

  • עשר דקות של היפוך מזרימות חמצן למוח ומרעננות כמו שעתיים של שינה .
  • מיטת ההיפוך מטפלת בכאבי גב ואף מונעת אותם.
  • מיטת ההיפוך שומרת על שרירי הגב גמישים ובריאים.

 

למיטת ההיפוך ישנם יתרונות רבים ונוספים, לפרטים נוספים לחצו על הקישור:

מיטת היפוך / מיטת מתיחה – ניסיון חינם!

 

לסיכום:

ספורט הוא דבר חשוב ביותר, גם פיזית וגם נפשית!

שגרת הספורט בקורונה השתנתה לחלוטין ורחוקה בהרבה ממה שהתרגלנו. בכל זאת בכדי לשמור על הבריאות הפיזית והנפשית שלנו עלינו למצוא פתרונות 🙂

לכל אחד ואחת מאיתנו ישנו מוצר כזה או אחר שיכול לסייע לנו לשמור על הכושר גם בבית. אנו ממליצים בחום רב לחשוב מהי הפעילות שהכי תהנו בה ופשוט להתמיד בה!

מאמרים נוספים שאולי תאהב:

מיטת היפוך - פתרון זמני או טיפול אמיתי לכאבי הגב?

מיטת היפוך - פתרון זמני...

על פי סקרים רבים שנערכו נמצא כי כ-76%…
הגדלת גודל גופן
הגדלת גודל גופן
הקטנת גודל גופן
הקטנת גודל גופן
איפוס גודל גופן
איפוס גודל גופן
הבלטת קישורים
הבלטת קישורים
גווני שחור לבן
גווני שחור לבן
היפוך צבעים
היפוך צבעים
איפוס הכל
איפוס הכל
הצהרת נגישות
סגירת תוסף נגישות
תפריט נגישות
דברו איתנו