אנא קרא את התקנון והתייחס אליו במלוא הרצינות לפני השימוש והרכישה באתר.

מבוא

  1. האתרGOODEST.CO.IL (להלן: "האתר") משמש בתור חנות אינטרנטית למכירת מוצרים בעבור קמעונאים, סיטונאים ולקוחות פרטיים.
  2. התנאים לרכישת אחד ממוצרינו הינם: הינך חייב להיות בן 18 ומעלה, בעל כרטיס אשראי תקף בישראל, ובעל כתובת מגורים בישראל.
  3. רק כאשר נקבל אישור מחברת האשראי ש"העסקה בוצעה בהצלחה", נתחיל בתהליך משלוח המוצר.
  4. תקנון האתר מהווה מסמך רשמי ומחייב בין הלקוח לבין האתר, התקנון תקף לגבי כל רכישה אשר בוצעה באתר.
  5. במידה ואתם לא מסכימים עם אחד מסעיפי או תת-הסעיפים של התקנון אתם מתבקשים שלא לעשות שימוש באתר. ההסכמה עם תקנון האתר וההסכמה לנהוג על פי תקנון האתר מהווים תנאי בסיסי לרכישה באתר או שימוש באתר.
  6. מטעמי נוחות חלק מהסעיפים נכתבו בלשון זכר, אך כל סעיף שנכתב בלשון זכר נכון גם לגבי לשון נקבה.

המוצרים

  1. האתר מאפשר ללקוחותינו לרכוש מוצרים בדרך קלה, פשוטה, מהירה וללא צורך לצאת מהבית, נדאג למחירים האטרקטיביים ביותר למען לקוחותינו.
  2. על כל מוצר שנמכר בדפי המכירה באתר (להלן: "דף המכירה") יופיע עם תמונה של המוצר, מחיר של המוצר, מידע כללי על המוצר.
  3. כל הזמנה המתקבלת ע"י הלקוח מטופלת באופן מיידי ע"י אחד מנציגנו, מחיר המוצר אשר מופיע באתר (כל מוצר בדפו הפרטי) כולל את המע"מ.

תהליך ביצוע ההזמנה

  1. רק לאחר מילוי כל פרטים (סעיפי חובה שמצוינים בכוכבית) בצורה מדוייקת יוכל הלקוח לבצע את הרכישה, אנו ה-"אתר" לא נהיה אחראים על טעויות בפרטים אשר הלקוח יעשה בזמן ההזמנה ולאחריה. למען הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות יש להקפיד על מילוי הפרטיים במדויק.
  2. רק לאחר שחברת האשראי (באשר היא) תאשר את העסקה נתחיל בתהליך משלוח החבילה ללקוח, מספר ימי האספקה יצוינו בדף הקנייה של כל מוצר ומוצר.
  3. רישום מכוון של פרטים שקריים במעמד הזמנת מוצר הוא מעשה פלילי הגורר אחריו הליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
  4. במידה ועסקה לא אושרה על ידי חברות האשראי או שיתגלה חשד לגבי אמינות הקונה, האתר יבטל את ההזמנה ולא יהיו שום טענות מצד הקונה.

משלוחים

  1. ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח במידה ומדובר בישובים "מרוחקים", כגון: אילת/ישובי הערבה/ישובי רמת הגולן וכו'.
  2. במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינתם בכתובת ההזמנה, נציג ה"אתר" יצור איתכם קשר טלפוני ויסדיר את הנושא טלפוני.
  3. אנו עובדים עם חברת השילוח הגדולה בישראל- אוריין אביב שיגור- וחברת לוגיסטיים – מתחייבים לשלוח לבית הלקוח את המוצר ממחסנינו תוך 4 ימי עסקים, למעט יעדים המוגדרים "מרוחקים".
  4. לכל שאלה – אתם מוזמנים לפנות אלינו, נציגנו ישמחו לתת שירות.

החזרת המוצרים

  1. ניתן להחזיר מוצרים ולקבל החזר כספי רק עד 14 ימים מיום קבלת המוצר (כולל ימי חג וימי מנוחה), בכפוף לחוקי הגנת הצרכן.
  2. ההחזר הכספי בעבור המוצרים שהוחזרו מותנה בכך שאריזת המוצרים לא נפתחה או נפגמה, שלא נעשה במוצר כל שימוש והמוצר במצב תקין לגמרי.
  3. אין אפשרות להחזיר מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה או שנעשה בהם שימוש.
  4. החזרת מוצרים תהיה על חשבון הלקוח בלבד ובאחריות הלקוח בלבד.
  5. ספירת הימים שבהם המוצר היה ברשות הלקוח מסתיימת רק ברגע שבו המוצר מתקבל בחזרה לכתובתנו המדוייקת שאותה מפרט נציג האתר לצורך החזרת המוצר.
  6. כל האמור לגבי החזרת מוצרים לא תקף לגבי מוצרים שיש עליהם תקופת ניסיון.

החזרת מוצרים בעלי תקופת ניסיון

  1. מוצרים שיש עליהם תקופת ניסיון הם מוצרים שמצויין שיש עליהם תקופת ניסיון בחשבונית ובעמוד המוצר שלהם באתר, ניתן להשתמש במוצרים האלה ולבדוק אותם.
  2. ניתן להחזיר מוצרים אלה ולקבל עליהם החזר כספי אך ורק לפני תום קופת הניסיון.
  3. ימי תקופת הניסיון כוללים גם ימי מנוחה כגון: שישי, שבת, חגים – כל אלה נכללים גם הם בימי תקופת הניסיון.
  4. החזר כספי בעבור מוצרים שהוחזרו מתקופת ניסיון מותנה בכך שהמוצרים וכל חלקיהם הוחזרו תקינים לחלוטין, ושמורים ברמה שאינם נראים פגומים למראית עין.
  5. החזר כספי בעבור מוצרים שהוחזרו מתקופת ניסיון יינתן אך ורק בעבור עלות המוצר – המשלוח אינו נכלל בעלות המוצר ולא יינתן החזר בעבור המשלוחים.
  6. החזרת מוצרים מתקופת ניסיון תתבצע במשלוח החבילה כאשר המוצר סגור באריזתו המקורית בלבד, עלות החזרת המוצר היא על חשבון הלקוח בלבד ובאחריות הלקוח בלבד.
  7. היום הראשון לספירת ימי תקופת הניסיון הוא היום שבו הלקוח קיבל את המוצר – ולא יום ביצוע העסקה או הנפקת החשבונית.
  8. ספירת ימי תקופת הניסיון מסתיימת רק ברגע שבו המוצר מתקבל בחזרה לכתובתנו המדוייקת שאותה מפרט נציג האתר לצורך החזרת המוצר.
  9. הלקוח/מי מטעמו אחראים על השבת המוצר המוצר למחסנים.

ביטולי עסקאות

במידה והלקוח ביצע הזמנה והמוצר נשלח אליו – ניתן יהיה לבצע ביטול עסקה רק לאחר שמוצר הוחזר מהלקוח, ביטול העסקה מותנה בכך שלא נעשה כל שימוש במוצר ושאריזת המוצר נשארה סגורה לחלוטין ולא נפגמה. לא ניתן לזכות את הלקוחות בגין ביטול עיסקה לפני שהמוצר הוחזר.

במידה והלקוח ביצע עסקה – המוצר יצא מהמחסנים והופק ברקוד (אסמכתא שמוצר יצא מהמחסן) ומכל סיבה שהיא הלקוח מעוניין לבטל את העסקה הלקוח יקבל החזר כספי על עלות המוצר מינוס עלות הפצה כפולה ,הפצה הראשונה לכיוון הלקוח והפצה שניה הינה בעבור ביטול הזמנה והפצה חוזרת למחסן.

אנו מבקשים מהלקוחות לגלות אחריות , עשו את כל הבדיקות שלכם טרם הזמנת מוצר ושירותים מהחברה.

אחריות

  1. האחריות עבור המוצרים הינה אחריות יצרן (היצרן ממנו המוצר הוזמן), אלא אם מצוין אחרת בדף המכירה, כמו כן חשוב לציין שלא לכל המוצרים יש אחריות, במידה וקיימת אחריות היא מצוינת באתר בדף המוצר הספציפי והרלוונטי.
  2. חשוב לציין שהאחריות מותנית בהצגת חשבונית קניית המוצר, האחריות אינה תקפה במקרה של שימוש לא נכון במוצר או אחסון לקוי.
  3. במידה ומצוין בדף המכירה שיש אחריות יבואן על המוצר – על הלקוח לבדוק את המוצר מייד לאחר שהוא מקבל אותו ולדווח לצוות "GOODEST – בית היבואנים" ביום קבלת המוצר אם מצא פגם במוצר.
  4. החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים על מוצרים שדורשים הרכבה ו/או התקנה במקרה והלקוח וויתר על הרכבה ו/או התקנה. ויובהר: החנות ו/או הספק לא יהיו אחראיים על מוצר כאמור אפילו אם היה המוצר פגום בטרם ההרכבה ו/או ההתקנה.
  5. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקה ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
  6. השימוש במוצר בצורה בטוחה הינו אחריות של הלקוח בלבד! האתר לא יהיה אחראי על נזק ישר או עקיף שנגרם לקונה עקב שימוש במוצר.
  7. בדיקת תקינות המוצר לפני כל שימוש הינה אחריות של הלקוח בלבד – במידה ונמצא חשש לאי תקינות אין להשתמש במוצר ויש לפנות לחברה להתייעצות.

מדיניות הגבלת פרטיות

אתר "GOODEST" מכיר בזכות הלקוחות ו/או המשתמשים באתר לפרטיות ויימנע מהעברת מידע אודותיהם לצדדים שלישיים למעט במקרים המפורטים להלן:

  1. כאשר הלקוחות רוכשים דרך האתר, מועברים פרטי הלקוחות אשר נחוצים לצורך השלמת התהליך לחברות סליקת התשלום, חברות כרטיסי האשראי, החברות המנפיקות חשבוניות ו/או גורמים אחרים הקשורים בתשלום, כמו כן נשמרים פרטי הקשר של הלקוחות ליצירת קשר לצורך בירורים;
  2. אם יינתן צו שיפוטי המורה לבעלי אתר "GOODEST" למסור את פרטי המשתמשים או המידע אודותיכם לצד שלישי;
  3. כל תביעה, טענה, מחלוקת או דרישה בין הלקוחות של האתר לבין "GOODEST";
  4. לשם פיתוח טכני או לוגיסטי ושיפור של האתר.
  5. אם פעילות "GOODEST" ו/או האתר יאורגנו במסגרת גוף אחר, לרבות מיזוג עם גוף אחר או מיזוג פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי, בעלי אתר "GOODEST" יהיו זכאים להעביר לגוף החדש את המידע שנאגר אודות המשתמשים באתר, לרבות אחסונו ושיתופו, ובלבד שגוף זה יקבל על עצמו כלפי המשתמשים את הוראות מדיניות פרטיות זו.

סמכות משפטית

  1. בכל מקרה של חילוקי דעות ואי הסכמה, לתקנון יהיה מעמד משפטי.
  2. במקרה של תביעה משפטית – בית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב יהיה הסמכות השיפוטית היחידה והבלעדית.

סיכום

כפי שציינו כבר בסעיפים הקודמים, "האתר" ומי שעומד מטעמו לא יהיה אחראי ולא יישאו בכל נזק בין אם הוא ישיר עקיף תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש כתוצאה משימוש וגלישה באתר.

כל קונה חייב לאשר את תקנון האתר ולקרוא אותו בקפידה לפני השימוש, כל משתמש אשר יפר את תנאי התקנון יהווה עילה מוצדקת לתביעה.

"האתר" לא יהיה אחראי על נזק לגורם צד שלישי כתוצאה משימוש במוצר- השימוש במוצר בצורה הנכונה והבטוחה הינו אחריות הלקוח בלבד.