מאמרים וטיפים

כל מה שאתה צריך לדעת

שולחן עמידה – רוצים להיות בריאים יותר?

שולחן עמידה – רוצים להיות בריאים יותר?

שולחן עמידה – רוצים להיות בריאים יותר? (סרטון הסבר מלא בסוף המאמר)

בעולם כיום, תנאי הישיבה הממושכת הוא חלק בלתי נפרד משגרת החיים ושגרת העבודה של כולנו. הטכנולוגית המסכים והמחשבים פוגעים בגופנו כמעט מבלי שנשים לב ובאופן עקבי.

ישיבה ממשוכת מובילה לבעיות גב צוואר ושכמות באופן ישיר. אך ישנם נזקים רבים גם בפאן העקיף, כמו השמנה, עייפות, סכרת ועוד מחלות נוספות! הסיבות לכל אחת מהתופעות הללו יכולות להיות מגוונות, ועשויות לכלול גורמים גנטיים, סביבתיים ולפעמים גם פערים בסגנונות החיים. אפשר להתמודד עם התופעות הללו:

חשוב לשלב פעילות גופנית קבועה, לשמור על פוסטורה תקינה בישיבה, ולהקפיד על סגנון חיים בריא.

בנוסף, לשמור על תפריט תזונה מאוזנת המכילה רכיבים תזונתיים חיוניים. ניתן להגדיל את הפעילות הגופנית גם דרך פעילויות נוספות כמו יוגה או שחייה, המסייעות לשרשר ולחזק את השרירים ולשפר את גמישות הגוף .התחייבות לסדר יום בצורה קבועה יכולה להפוך לגורם חשוב בשיפור הבריאות הכללית.

הפסקות קצרות במהלך היום, יכולות לשפר את הזרמת הדם. המגע עם השמש במהלך היום מגביר את רמות האנרגיה ומשפיע חיובית על הכושר הפיזי והרגשי. מומלץ למצוא זמן ולקחת הפסקות נפש בטבע ובאוויר הפתוח. השמש היא המקור העיקרי של ויטמין D ששומר על עצמות חזקות ותפקידים נוספים במערכת החיסון.

הפתרון קל פשוט והגיוני: לעבוד גם בישיבה וגם בעמידה!

שולחן העמידה מאפשר למשתמשים לעבור בין ישיבה לעמידה לאורך כל היום. להגביר את זרימת הדם ולהפחית את הכאבים הנגרמים כתוצאה מישיבה במשך שעות. תוך רגע אחד בלבד אפשר להתאים את תנוחת העבודה מעמידה לישיבה. אפשר לסיים את העבודה בישיבה או בעמידה כל עוד מרגישים בנוח.

את השולחן המתכוונן ניתן בקלות רבה וללא מאמץ, להתאים לגובה הרצוי. כמו כן ניתן לנייד דיי בקלות את שולחן העמידה. הרעיון המרכזי הוא לספק אפשרות לעבוד במצב עמידה מבלי להיות קשור למיקום קבוע. את השולחן הנייד יכול להיות כלי מועיל ופורץ דרך בעבודה מתחלקת, עבודה מהבית, במשרד ,אצל לקוח …

מוצרים שיכולים לעניין אתכם , ניתן לגלול לצדדים .

מחקרים הוכיחו כי עבודה בעמידה וישיבה במחשב יכולה להביא מגוון של יתרונות בריאותיים ותחושה של נוחות נוספת. הנה מספר יתרונות של עבודה בעמידה:

-שיפור ביצועים: יש אנשים שאומרים שמרגישים יותר מרוכזים ויציבים בזמן שהם עובדים בעמידה.

הפחתת עייפות: העמדה יכולה למנוע עייפות מוקדמת יותר כיוון לעמוד מונעת את תחושת הישיבה המאמצת והמתישה.

יכולת עיכול המזון והדם: אפשרות להיות יותר אופטימליים בעמידה מאשר בישיבה.

הפחתת מחלות כרוניות: יש חקרים שמצביעים על הקשר בין יושבים הרבה לבין מחלות כרוניות כמו סוכרת ומחלות לב.

עם זאת, יש צורך לשים לב לקחת הפסקות קצרות לשבת כדי למנוע עייפות ומתיחות בשרירים.

לסיכום: אנחנו לא יכולים להילחם בטכנולוגיה וידוע שעבודה היום דורשת שעות רבות מול מחשב, אבל כן יש פתרונות יצירתיים שיכולים לשמור על עלינו ועל הגוף שלנו. בסופו של דבר, אנחנו אנושיים ולא רובוטים.

 

 

מאמרים נוספים שאולי תאהב:

מסאז לימפטי -ניקוז לימפטי

מסאז לימפטי -ניקוז לימפטי

מסאג לימפטי -ניקוז לימפטי (סרטון הסבר בסוף העמוד)…
ניקוז לימפטי - מה זה?

ניקוז לימפטי - מה זה?

ניקוז לימפטי – מה זה? (סרטון הסבר בסוף…
עיסוי לימפטי – לרגליים: מה היתרונות?

עיסוי לימפטי – לרגליים: מה...

עיסוי לימפטי – לרגליים: מה היתרונות? (סרטון הסבר…
הגדלת גודל גופן
הגדלת גודל גופן
הקטנת גודל גופן
הקטנת גודל גופן
איפוס גודל גופן
איפוס גודל גופן
הבלטת קישורים
הבלטת קישורים
גווני שחור לבן
גווני שחור לבן
היפוך צבעים
היפוך צבעים
איפוס הכל
איפוס הכל
הצהרת נגישות
סגירת תוסף נגישות
תפריט נגישות
דברו איתנו